MENU:
Hlavní
Projekty
Download
Odkazy
 
PŘÍSTUPY:
 
WEBMASTER:
Tojaj
BLOG:
www.tojaj.com
Vítejte na stránkách Mystery Studia.
Mystery Studio je složeno z programátora (mě). Ostatní členové jsou (zatím) nestálí a vývoje se učástní jen někdy (rozuměj => skoro vůbec ;) ). Hry dělám ve Visual Basicu 5.

News:

25.6.2005 - Tak vývoj je zatím pozastavenej. Z důvodu nedostatku času.. Sorry všem co na SV3 čekají, ale asi si budou muset počkat mnohem dýl...

29.12.2004 - Vývoj zatím pokračuje bez grafika. Začínám mít reálnou představu o finální hře. Engine hry bude využívat externích souborů (Dll knihoven s událostmi, textových+obrázkových souborů pro uložení budov...), takže si bude moci každý vytvořit svou vlastní budovu, nastavit její cenu, co přidává, co ubírá,.... Pro snadnější práci s těmito soubory jsem si vytvořil jednoduché editory, které budou vydány spolu s hrou. Události měsíce bude generovat dynamická knihovna, její zdrojový kód zřejmě uvolním, aby si každý mohl vytvořit vlastní události.

10.12.2004 - Tak grafik bohužel uz není :( Ma nyní jinou práci. Takže by se nějáký dobrý grafik hodil. Pokud se chcete podílet na SimVillage 3, tak se ozvěte na můj mail. Můžete přiložit i ukázky vaší práce ;)

3.12.2004 - No tak sem si zase udělal trochu času na SimVillage 3 a kompletně sem předělal engine. Nyní nejen, že můžete stavět kdekoli na mapě, ale budovy se budou moct překrývat podle toho jak blízko vás stojí. Takže město po postavení bude vypadat skoro jak v SimVillage 2. Až na to, že umístění budov zvolíte sami. Původně totiž měla hra vypadat nějak jak první SimCity. Jinak na SimVillage se bude podílet externí grafik. Takže by to už nemělo být jen o hratelnosti, ale i o grafice. Ještě záleží na tom, jak moc toho grafického potenciálu bude umět využít engine.

25.9.2004 - Vydáno "Americas Life", erotická obchodní simulace. Ta byla vytořena na přání mého kamaráda a tak se o ni s vámi podělím. Byla tvořena zároveň se SimVillage 3. Na SV3 zatím kvůli škole nemám moc času, každopádně už delší dobu existuje engine díky kterému by mělo jít stavět kdekoli na mapě.